Skip to main content

Nasze wartości

Od trzech pokoleń, to samo zobowiązanie ...

Café Sati to firma rodzinna o silnej tożsamości alzackiej.

Dzisiaj, już trzecie pokolenie rodziny Schulé zarządza firmą, szanując wartości założycielskie przekazuje wiedzę pozostając wierną tradycji.

… do zrównoważonej i sprawiedliwej gospodarki, z poszanowaniem swoich partnerów.

Rodzina Schulé nawiązała i utrzymuje pełne zaufania, partnerskie relacje ze wszystkimi swoimi producentami od ponad 30 lat! Dzięki licznym podróżom po całym świecie w Cafés Sati uświadomiono sobie kruchość tego środowiska i uwzględniono jego ochronę.

max_havelaar_logo

Przystępując do programu Fairtrade / Max Havelaar®,  Cafés Sati zdecydowała się na zakup kawy po uczciwej cenie, aby umożliwić krajom produkującym zrównoważony rozwój, zarówno gospodarczy, społeczny, jak i środowiskowy.

logo_libre_objet

Cafés Sati wspiera projekt dotyczący gospodarki o obiegu zamkniętym. Libre Objet odzyskuje odpady opakowaniowe z linii pakujących i produkuje torby na zakupy, które następnie są odkupowane przez Sati w celach marketingowych.

logo_jardins_montagneverte

Cafés Sati jest partnerem w projekcie dotyczącym zrównoważonego rozwoju, prowadzonym przez Les Jardins de la Montagne Verte: odzyskuje się odpady z prażenia i kompostuje je, aby uzyskać nawóz organiczny.

… dla zapewnienia optymalnej i stałej jakości.

Mistrzostwo procesu jest gwarantowane przez staranność, z jaką Cafés Sati podejmuje wszystkie niezbędne kroki, aby wyprodukować najlepszą kawę. Od plantacji po filiżankę kawy, wiedza, umiejętności i doświadczenie są strażnikami całego systemu jakości firmy.

Od 2006 roku Café Sati spełniła wymagania IFS Food (International Feature Standard Food), aby zagwarantować bezpieczeństwo i jakość produkcji, To przestrzeganie 300  precyzyjnych punktów dotyczących produkcji, kontroli, zarządzania jakością, infrastrukturą i identyfikowalności.

... do bliskości z naszymi konsumentami.

Cafés Sati od zawsze była firmą regionalną i ta bliskość jest podstawowym atutem. Jest to realizowane i weryfikowane przez zakotwiczenie generacyjne, w którym zakup produktów opatrzonych znakiem Sati jest przekazywane z pokolenia na pokolenie.